Brak przyjęcia reklamacji w sklepie obówniczym – prawa konsumenta

Avatar
Wojtek Woj
Poszkodowany

Dzień dobry. Moja siostra kupiła adidasy w jednym ze znanych sieci sklepów obuwniczych. Po 3 miesiącach buty się rozkleiły w kilku miejscach. Siostra wzięła paragon i poszła złożyć reklamację. Pani nie chciała przyjąć reklamacji twierdząc, że siostra widocznie za dużo w nich chodziła..... PORAŻKA. Siostra się zdenerwowała i wyszła, ale potem ochłonęła i stwierdziła, że nie odpuści. Czy chroni ją prawo konsumenta w takiej sytuacji?

Avatar
Violetta
Poszkodowany

Dzień dobry :)

Hm..... strasznie głupie tłumaczenie ekspedientki, bo chyba po to kupuje się buty, żeby w nich chodzić i nawet przy codziennym użytkowaniu butów nie powinny się rozkleić......

Twoja siostra powinna iść tam jeszcze raz i złożyć reklamację. Ma do tego pełne prawo. Jeśli znowu spotka się z taką sytuacją i nieprofesjonalną obsługą, to trzeba będzie się powołać na prawa konsumenta i zagrozić skargą do Rzecznika Praw Konsumenta.

Powodzenia :)

Pozdrawiam,

Violetta

  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.

Załóż konto lub zaloguj się aby odpisać